Daglig leder i SK Nord, Eirik Rutledal, har fått Martin Fauskanger og Tada med på laget.

— Har jobbet med at vi skal bli litt og litt mer profesjonelle

Skrevet av Ann Margit Grønstad
11.02.2020 18:31

SK Nord vil bli mer synlige, og har for første gang signert avtale med et reklamebyrå.

NORHEIM: Sportsklubben Nord ønsker en mer synlig og spisset profil, og satser nå videre med reklamebyrå med på laget. 

— Det er første gang vi har noen som skal hjelpe oss med profilering. Vi ønsker å se litt mer profesjonelle ut, ha litt mer «style» på ting, slik at vi kan skaffe oss bedre sponsoravtaler og slik at vi har et bedre produkt å selge. Skape mer inntekter, det er formålet, sier daglig leder i SK Nord, Eirik Rutledal. 

Klubben skal få nye profilmaler og nytt design til bruk i sportsklubbens kommunikasjon, både av fysisk format og på digitale flater.

— Vi ønsker en bedre gjenkjennelse i større grad enn slik det er i dag. Vi har jobbet med at vi skal bli litt og litt mer profesjonelle over flere år, sier Rutledal. 

Noe av det første som kommer på plass innen kort tid er et eget Snapchat-filter når man befinner seg på Norheim idrettspark, noe Rutledal håper blir populært blant klubbens medlemmer.